Regulamin

Regulamin działalności sklepu internetowego z roślinami

§1 Postanowienia ogólne

Sklep internetowy prowadzony pod nazwą "Paludarium" świadczy usługi drogą elektroniczną polegające na sprzedaży roślin oraz akcesoriów ogrodniczych za pośrednictwem strony internetowej sklepu [https://paludarium.pl/].

Sklep prowadzony jest przez osobę prywatną, z siedzibą w Rybienku Nowym ul. Smocz 4.

Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług świadczonych przez Sklep oraz prawa i obowiązki Klientów.

§2 Składanie zamówień

Zamówienia można składać przez stronę internetową Sklepu 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Warunkiem skutecznego złożenia zamówienia jest poprawne wypełnienie formularza zamówienia oraz dokonanie opłaty za zamówienie zgodnie z informacjami podanymi na stronie Sklepu.

Potwierdzenie zamówienia następuje poprzez wysłanie Klientowi wiadomości e-mail na podany przez niego adres e-mail.

§3 Ceny i płatności

Wszystkie ceny podawane na stronie Sklepu są cenami brutto i zawierają podatek VAT.

Klient może dokonywać płatności za zamówienia za pomocą dostępnych metod płatności podanych na stronie Sklepu.

Zamówienia są realizowane po otrzymaniu pełnej zapłaty za produkty oraz koszt dostawy.

§4 Dostawa

Produkty zamówione w Sklepie dostarczane są na terenie całej Polski, z wyłączeniem wyznaczonych miejsc niedostępnych dla kuriera.

Koszty dostawy są określone w cenniku dostawy podanym na stronie Sklepu.

Termin dostawy zależy od dostępności produktów oraz wybranej formy dostawy.

Wysyłka paczek jest prowadzona od poniedziałku do środy każdego tygodnia z wyjątkiem świąt.

§5 Zwroty i reklamacje

Polityka zwrotów

Stosujemy wysokie standardy kontroli jakości i staramy się publikować wyłącznie rośliny, które sami chętnie otrzymalibyśmy.


Tam, gdzie to możliwe, stosuje się materiały opakowaniowe ulegające biodegradacji lub pochodzące z recyklingu, dlatego zachęcamy naszych klientów, aby również je ponownie wykorzystywali i poddawali recyklingowi.


Chociaż pakujemy z dodatkową izolacją na wypadek niższych temperatur w miesiącach zimowych, zalecamy zakup przesyłki pocztowej z pakietem grzewczym, jeśli istnieje ryzyko mrozu lub niskich temperatur. Wszelkie powstałe szkody spowodowane zimnem nie zostaną zrekompensowane, chyba że wraz z zamówieniem wysłano pakiet grzewczy (listopad – kwiecień).


Przykładamy dużą wagę do pakowania Twoich roślin, aby mieć pewność, że dotrą do Ciebie w jak najlepszym stanie. Rośliny są żywymi istotami i czasami mogą mieć drobne, powierzchowne uszkodzenia liści, podobnie jak blizny i siniaki, rośliny często mają podobne drobne wady. Ze względu na ich delikatność, w transporcie mogą wystąpić drobne uszkodzenia, czego należy się spodziewać w przypadku transportu żywych roślin. W niezwykle rzadkich przypadkach podczas transportu mogą wystąpić znaczne uszkodzenia. Jeśli coś jest nie tak z Twoim zamówieniem, daj nam znać w ciągu 24 godzin od otrzymania, przesyłając nam zdjęcia wszystkich problemów. Będziemy z Tobą współpracować, aby szybko rozwiązać wszelkie problemy. Zwroty środków zostaną przyznane wyłącznie w przypadku znacznych uszkodzeń lub jeśli towar zostanie zwrócony w takim samym stanie, w jakim został otrzymany.

§6 Ochrona danych osobowych

Administratorem danych osobowych przekazywanych przez Klientów jest [nazwa firmy] z siedzibą w [adres].

Dane osobowe Klientów przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji zamówienia oraz w zakresie niezbędnym do obsługi Klienta.

Klienci mają prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia z bazy danych Sklepu.

§7 Postanowienia końcowe

Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania na stronie Sklepu.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa polskiego.

Regulamin może ulec zmianie, zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w dowolnym momencie, o czym Klienci zostaną powiadomieni poprzez umieszczenie aktualnej wersji regulaminu na stronie Sklepu.

Wszelkie spory wynikłe z realizacji zamówienia w Sklepie będą rozstrzygane na drodze polubownego postępowania mediacyjnego. Jeżeli nie uda się osiągnąć porozumienia, właściwym do rozstrzygnięcia sporu będzie sąd powszechny właściwy dla siedziby Sklepu.